B2B e-shop

Business to Business není nic jiného než klasický obchod mezi firmami, tedy vaší firmou a vašimi obchodními partnery.

B2B se nezabývá oslovením mas zákazníků jako B2C, ale zaměřuje se pouze na segment vhodných zákazníků, kteří se stanou vašimi partnery. Jednoznačně hlavním cílem kvalitního B2B je zlepšit a zjednodušit komunikaci dvou firem.

Z pohledu obchodu se B2B varianta internetového obchodování jeví jako jedna z nejlepších možností vůbec. Tato varianta je označována za jeden z nejperspektivnějších směrů, kterým se podnikatelé mohou vydat.

Hlavní přínosy internetového prodeje pro B2B:

Snížení firemních nákladů
bezpochyby na prvním místě

Zjednodušení administrativy
vše je elektronicky

Automatizace procesů
úspora lidských zdrojů

Šetřete náklady, zjednodušte své procesy

Již nebudete muset vašim obchodním partnerům stále vytvářet a zasílat nové podklady s ceníky, vše uvidí online na vašem webu.

Již nebudete muset vyřizovat a složitě přepisovat všechny objednávky, sami budou propadávat z vašeho webu do vašeho IS.

Stejně tak se následně dostanou k vašim zákazníkům veškeré důležité informace o průběhu objednávky a potřebné doklady.

Vše bude probíhat automaticky bez nutnosti dalších prostředníktů. Návazné faktury či výdejky, včetně připojených PDF dokumentů, naleznou zákazníci přehledně ve svých účtech.

Celý tento koloběh usnadní práci vám a současně i vašim obchodním partnerům, kteří se tím pádem budou moct více soustředit na konkrétní nákup bez nutnosti zbytečných prodlev, nebudou již muset získávat potřebné informace složitými způsoby, vše si dohledají na vašem webu.

Nasazení analytických a trackovacích služeb je samozřejmostí

Heureka.cz

Facebook
Pixel

Mergado

XML Feed

Zbozi.cz

Disivo

MailChimp

SmartEmailing

Tanganica

Google
Merchant

Seznam
Sklik

Heap

Snitcher

Google
Search Console

Affilbox

Mailkit

Hotjar

Seznam
Webmaster

Hledejceny.cz

Ecomail

Leady

Mixpanel

Srovname.cz

Google
Ads Editor

Seeky

Insider

Samba

Google
reCaptcha

Amplitude
Analytics

Google
Tag Assistant

Adobe
Analytics

Google
Adsense

Google
Analytics 360